Alla inlägg under juli 2008

Av Emelie Ålander - 27 juli 2008 21:48

Japp idag så har min underbara älskling åkt till Boden igen han hade blå ångest för att åka upp igen! Å jag tycker synd om honom sitta & åka buss i åtta h är ganska jobbigt!

Ja men vi badade i polen innan rickard skulle åka & det var jätte skoj må jag säga!

Tiden var då kommen vi åkte in till stan & kollade lite! sedan så köpte min älskling lite att äta!

Ja sedan åkte han! Å jag åkte till birsta å köpte å mig lite grejor jag! Sedan till gttarps å hämtade min Fia sedan bar de iväg hemmåt! Väl hemma så började jag med toa och gjrde den fin! Blev rikitgt nöjd. Sedan så har jag rensat min gaderob vilket behövdes något mycket att kasta men ännu mer till skänkes! Skönt att ha de gjort!

Ja de var allt från mig denna gång!

/Emelie

Av Emelie Ålander - 13 juli 2008 22:20

Jo jag vet att jag är väldigt onödig må jag säga´. Men ville bara tala om att jag har köpt en laptop nu å vad skoj och skönt att slippa seg datorn nu!!

Var allt för denna gång! Ska jobba imorron!

Kram

Av Emelie Ålander - 13 juli 2008 12:37

Hejsan alla bloggar om det nu är någon som lser min blogg!

Men som sagt det är ett tag sedan jag skrev här! Men jag kan ju berätta varför! Jo dels så håller mamma på att flytta ut nu! Å medan hon har hållit på att flytta så har jag använt den bärbaradatorn! Å jag tycker att den stationära datorn är så himmla seg! Så nu har jag bestämt mig att jag ska köpa en bärbar dator jag med! Så då åker den stionäradatorn ut! Skönt må jag säga!

Ja jag har väen skaffat en kattunge som nu är över elva veckor! Hon heter Fia å är jätte söt! Men just nu är hon hos pappa! Vi åkte på mini semester men var inte borta så länge för att det regnade! Nu är vi i stan! Men vi är lite klyven vad vi ska göra idag!

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards