Alla inlägg under december 2009

Av Emelie Ålander - 21 december 2009 18:41

Hejsan!


Ja om ni inte har kollat ut genom fönstret idag så har ni missat att det har snöat mkt snö.

Så idag har jag plumsat til skolan i djupsnö och tillbaka med sedan så skottade jag fram bilen också. Blev så bra så!


Har nu äntligen fått den riktiga julkänslan vilket är mysigt.!


Fick en tidig julklapp igår jag och rickard av hans föräldrar nämligen påslakansett. Mycket bra att ha!


  

påslakansettet!


  

bilen före!

  

bilen när det hade kommi fram från all snö!


  

Förra veckan innan snön kom!


ja lite bilder där lite annorlunda än det jag brukar ha med! Har sällan bilder men tror det ska bli ändring på det!

Av Emelie Ålander - 17 december 2009 14:18

Ja man kan u säga båda delarna här då!

För idag har man varit på skolan och pluggat lite. Sedan fixat så man får hemskickat sitt betyg i Natukunskap B kul!

Sedan gick jag ner till Rickard med hans mobb kom hem igen. Då så stannade hon som har affären här nere och sa att så här ska det vara ni ska stå längre ut så jag också får plats. Bara för det så flyttade jag på våran bil! Men sist vi pratade med hyresvärden så sa han att vi inte skulle behöva flytta på deGhrde mig lite förbannad!


Sedan idag har jag bara tagit det lungt eftersom man ska på två möte i em.


En sak jag inte förstår är varför ska de alltid ringa och fråga om man kan jobba då man redan jobbar??

Konstigt tycker jag och även att de ringer från samma avdelning har de inte koll på vad det gör eller?


Ne nu snart kommer älskligen då ska vi snart åka!




P.S snön är här och jag tror att den har kommit för att stanna också efter som det är 15 minus ute!


/Emelie

Av Emelie Ålander - 14 december 2009 11:30

hejsan!

ja då var det några dagar igen då sedan  jag skrev.

men det rullar på som vanligt!

Ikväll ska jag iväg och jobba kvällen!

Väntar på att tvätten ska gå klar.

Ja det är en helt vanlig dag med en massa måsten!

Men jag har även varit ute och sprugit en vändå! Otroligt skönt när man kommer igång måste jag säga!


vill att brevet ska komma nu!


Av Emelie Ålander - 8 december 2009 22:06

Hejsan!

Ganska nyss hemkommen från att ha jobbat kvällen ikväll. Gått jätte bra det är så himmla lungt på kvällarna nu. Men det lär vända snart!

ja vad har hänt sedan sist då1

Jo min kära moster har fyllt år så dit var jag och älsklingen i fredags em och vart där hela kvällen! Väldans trevligt måste jag säga.

ska även vara där når det är julafton. Mysigt!

Go Thilde oxå! Hon är så söt!

Ja annrs så är allt som vanligt!

Väntar nu på ett brev som ska komma när som helst längtar efter det brevet!


ja nu vet ni vad som händer!


kram

Av Emelie Ålander - 1 december 2009 12:35

  Här är stor kissen å jag!

Av Emelie Ålander - 1 december 2009 12:24

JA det är redan december! Det är kontigt att tiden går så himmla fort!

Min kära älskling har blivit antagen till sandö brandman nu! Han är jätte glad!

Helgen som har varit så har jag jobbat hela helgen! pengar pengar!

ledig nu två dagar!

Jobbar kvällar onsdag torsdag!


Vart bjuden på mat i Stöde i helgen också!

Då passade jag på att ta bild på både fia och Clinton!

Han har blivit så stor nu!

Riktig buse är han också!



Kram på er!




Ovido - Quiz & Flashcards