Alla inlägg under juni 2010

Av Emelie Ålander - 30 juni 2010 15:30

Ja nu är man innen i en priod där man bara jobbar och jobbar! Tycker i strt sätt att jag bor på jobbet! Men som sagt det är jätte bra att ha nåt att göra på dagarna då man inte går i skola. Men det kan bli lite för intesinvt med sex dagarsvecka vilket då menas att jag jobbar sex dagar utav 7. kommer att vara trött på lördagen kommer och jag får vila. För att sedan börja halv åtta och ha delad tur på söndag, men som sagt det ger pengar så jag är jätte glad för att jag har ett sommarjobb i sommar.

Det var lite info från mig det! Nu ska jag snart i väg på jobb!

Av Emelie Ålander - 16 juni 2010 22:55

Hejsan! Japp i lördag så hade vi en liten fest! Det var jätte skoj så länge de varade, men synd att dagen därpå inte var lika bra! Mådde skit hela dagen! Men men sådant som händer. Jupp nu är det en ny vecka! Jag är ledig tills på måndag då börjar jag mitt sommar scehma tycker faktiskt att det ska bli kul att ha nåt att göra på dagarna. Men visst lär man bli trött men man känner att man gör något iaf! Nu vart det några rader från mig!

Idag har jag tränat och stek i solen ett tag!

Kram


  

Av Emelie Ålander - 10 juni 2010 20:46

   jajamensan detta är min tatto! är hur nöjd som helst! den kanske är lite väl killig ! Men det skiter jag i!!

Ovido - Quiz & Flashcards