Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Det nya året har börjat bra!

Av Emelie Ålander - 8 januari 2011 11:58

Ja en dryg vecka har nu gått på de nya året! Å jag har både jobbat och börjat spela bandy!

Ja å malin var iväg i tisdag och de var hur kul som helst att spela med killarna! Lyckades göra ett mål känner mig stolt. Sedan har jag även jobbat lite ute på alnö men de är ett h.vete när de inte är fyrhujulsdrift på bilarna vi kör i detta snöväder vi haft. Aja men vi klarade de galant igår trots tidsbrist. Men men man får göra så gott man kan av de hela.


Nu till morgonen har jag varit ute i spåret och åkt 5km på längdskidorna hur skönt som helst!

Nu in i duchen!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Ålander - 19 februari 2011 16:21


Hejsan! Ja de är ju lördag idag dag! Å de innebär att de är dels mys dag! Å ikväll bär de iväg på ett party å de ska blir kul! Har även bild på mig och mamma som hon tog förra veckan    Är vi inte lika så säg! De säger alla!        ...

Av Emelie Ålander - 9 februari 2011 21:24

Ja har de gått ett tag igen! Men de har varit så mkt just nu! Jobbar å står i! Var till mamma en sväng måndag till tisdag de behövdes få träffa mamma lite! Vi var till valbo och strosade en hel dag bara jag och hon de är så mysigt! Sedan åkte vi he...

Av Emelie Ålander - 17 januari 2011 14:28

Hejsan allihopa! Ja förra veckan skrev jag ingeting! Hade inte ens en tanke på att jag kanske skulle uppdatera! Men var upptagen med en hel del jobb! Å när man kommer hem är man så himmla trött! Aja går iallafall finemang på jobbet ute på alnö! Kän...

Av Emelie Ålander - 4 januari 2011 18:07

Jag och Rickard vi åkte till Fjälls för att fira nyår med mamma och conny! Sofia och Johan. Var la trevligt måste jag säga. Men dagen efter var mindre skoj var nästan bestämt att vi skulle åka skidor men de blev inte så, utan en slöar dag blev de fas...

Av Emelie Ålander - 12 oktober 2010 18:44

   Hejsan! Ja som ni ser på bilderna så har vi ridit islandshästar och de var jätte mysigt! Men de var inte helgen som var utan förra! Har bara inte orkat att blogga. Men nu så orkar jag!          De var jätte kul att rida och uppleva landska...

Ovido - Quiz & Flashcards