Alla inlägg under augusti 2009

Av Emelie Ålander - 28 augusti 2009 13:13








Ja här har ni lite bilder på mina små busar som springe runt, runt är och förar ner. Men just nu för tillfället så är det lungt så man kanske ska ta fram dammsugare och få upp det värsta skulle iaf behövas.

Pappa och wille har varit här och kollat på dem och de var jätte kära i alla nästa på en gång de tyckte dem hade blivit så stora. Å de ska ju ta Björnen han som ser ut som en björnunge! Kommer att bli tomt när det försvinner men samtidigt ska det bli skönt också! Som det känns nu så kommer alla tycka det ska bli skönt att slippa de små liven. Mest glad tror jag att mamma Fia blir! Att slippa dem. Hon har full koll på dem hela tiden inte konstigt att hon blir less inte.


Svar på din Fråga Ida så har jag bestämt mig att läsa det du läser så jag börjar till våren och då är ju du klar!


Kram

Av Emelie Ålander - 27 augusti 2009 15:47

idag har jag känt mej glad hela dagen mkt skönt må jag säga.

Men kan ju beror på att jag har bestämt mig att nu sista novwmber så söker jag skola och börjar till våren känns kanoners må jag säga.

Har varit på matten idag! Gjorde faktiskt en hel del men jag är ju så trög. Å det är inte så roligt med matte när man tycker att det är tråkigt för det är svårt!


Ja nu på Em så har jag umgåts med Christina Westrup vi har lunchat och gått på stan med hennes hund och köpte ett hundhalsband och en reflekväst till honom.


Å nu är det inte långt kvar tills vi får flytta! Längtar!

Kram på er!

Av Emelie Ålander - 21 augusti 2009 18:07


Av Emelie Ålander - 21 augusti 2009 18:02

ja men hejsan igen då!

Nu är det fredag om en vecka så flyttar vi ungefär till våran längenhet. Fatta vad jag längtar tills dess. Ska bli skönt att få nåt eget ju! Nu så är det lite jobbigt att bo med svärföräldrarna!

Men det är smällar man får ta!


För helgen hade vi lite party här hemma med grill och så mysigt värre faktiskt! sedan drog vi till Sanna på efterfest om man nu ska kalla det för det vet jag väl inte!

Av Emelie Ålander - 11 augusti 2009 12:01




Av Emelie Ålander - 10 augusti 2009 22:15

Hejsan min kära blogg läsare om jag nu har några?


Som sagt det var ett tag sedan man skrev nåt här! Men det har varit så himmla mkt. Jobbat och fått kattungar mitt upp i alltihopa å!

Kattungarna har nyss passerat fem veckor och det är ful aktivitet på dem små busrna!


Sedan igår så gjorde man sin sista dag i Timrå vad jg vet nu! Kan ju ringa!

Men imorron kväll så ska jag åka till Söderhamn en sväng och hälsa på! Umgås lite med mamma!


Å jag håller även på att tömma min lägenhet i stöde ska ju bli stats bo äntligen och sambos ska vi bli å jippi!

Men längenhet letar vi forfarnade och så men det ska nog lösa sig!


Ja det var lite från mig idag då!


Kram på er å håll ut det kommer bilder ev imorron åpå mina buskatter!


Ovido - Quiz & Flashcards