Alla inlägg under februari 2010

Av Emelie Ålander - 21 februari 2010 10:44

hejsan!

Ja nu var det ett tag sedan igen då!

men jag har en anledning nu oxå! För att jag har varit invalidiserad i över en vecka! Förra helgen började det! Eller torsdagen så hade jag så jävla ont när min älskling kom hem, så vi fick fara på pvj. Där de inte kunde hjälpa mej så värst mycket. det enda jag fick var en mkt ful omläggning å lite beövningsalva. Dagen där på så ringde jag vårdcentralen och fick en tid halv tio hos docktron. De kostaterade där att jag hade en böld i rumpan som var stor som en madarin. Fick då omläggning och pencelin.

Men dum som jag var så plågade jag mej i bilen upp till h-sand. Men rickard körde  Skulle uppå byta byxor till uniformen. Men det var mkt jobbigt att åka bil kan jag lungt tala om. Har fasen aldirig haft så jävla ont nån gång förut. Fy faaan vilken smärta.

Kristin var med hon också,tyckte att jag var gnällig. Men ni vet inte hur ont det gjorde. Aja var meningen att jag skulle på fest på kvällen. Men inte gick det inte. Utan jag tillbringade kvällen på ett täcke på golvet låg på magen hela jävla kvällen eller snare hela helgen låg jag på magen. Kunde ju inte ligge på rygg.

Kollade på tv  och tyckte synd om mig själv.

Måndagen kom jag ringde vc å sa att de inte hade blivit nå bättre, fick då en tid hos en sjusköterska som kollade å sa att detta måste man snitta upp så att det kommer ut skiten som är, men det kan jag tyvärr inte göra. Fick då en tid hos doctorn igen fast på tisdagen, då de snittade upp den det gjord också ont kan jag tala om. Så idag är det nästa bra. Men risken är stor att jag kan få tillbaka den!

Vill inte deJa nu vet ni hur läget är!

Kram

Av Emelie Ålander - 7 februari 2010 19:27

   hejsan!




   Denna hund saknar jag nåt enomrt mycket! det är jättelängesedan hon försvann nu!

Skanar henne så! Hon var en sådan underbar hund!

Lillgumman min! Ojojoj!

Vill ha henne tillbaka! Men det går aldrig att få en sådan hund som molly va!

Men förhoppningen är att det blir fler hundar i livet! Men kanske inte just nu såsmonigom!


Sorry detta vart ett sorgset inlägg!


kram

Ovido - Quiz & Flashcards