Alla inlägg under mars 2010

Av Emelie Ålander - 10 mars 2010 19:16

Ja hejsan nu var det dåligt igen!

men man änvder ju mest fb nu för tiden och talar om vad man sysslar med.

Men det känns iaf skönt att vara hemma från det görna livet! hehe.

En vecka i tropisk miljö. Men det gick det med.

Var skit kul. Så goa killar man fick i sin grupp med. Kan asen inte ha det bättre än vad jag som förare hade! Synd bara att man skulle få så sjukt ont i huvudet i bland. Men det innbär ju bara att man dricker för dåligt. även hade jag så sjukt ont i min svank. En kväll sa jag ingenting utan bara satt med mitt huvud i knäna och vaggade. Gjorde så himmla ont. Men jag fick sova och det behövde jag iaf.


Ja denna vecka är det sportlov då! Men jag pluggar ändå jag eftersom jag ska ut på så mkt. Men de tär kul bara man kommer igång.

Har även börjat tränat igen på gym har sjuk tränigsvärk nu. men det är skönt å!


Idag har Jon varit hit på besök mycket trevligt tyckte jag! Kul att ses när man inte träffas så ofta, eftersom han nu mer på i Lund!

Ja en lite uppdateing fick ni iaf!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards