Alla inlägg under oktober 2010

Av Emelie Ålander - 12 oktober 2010 18:44

   Hejsan! Ja som ni ser på bilderna så har vi ridit islandshästar och de var jätte mysigt! Men de var inte helgen som var utan förra! Har bara inte orkat att blogga. Men nu så orkar jag!




   De var jätte kul att rida och uppleva landskapet uppe på topparna på bergen! ojoj fattar inte att hästarna är så duktig att ta sig ner heller! Var väldigt brant nerför och de klara de som ett litet kick, jag är impad av hästarna! På kvällen sedan så åt vi å myste, sen åkte vi ner och gjorde en krogrunda i Åre. Vilket resulterade att man inte mådde någe vidare dagen efter då de var dags för vandring.



   Men jag tog tjuren vid hornen och var med iaf och tur var väl de, för jag mådde bra när jag hade fått vara ute och få lite friskluft! Skadar aldrig de inte!

Ja de var lite från mig!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards