Alla inlägg under maj 2009

Av Emelie Ålander - 28 maj 2009 22:21

Hejsan ja än en gång förlåt1 Men det har varit så mycket har inte hunnit blogga fast jag tänt att jag ska göra det men inte. Har kommit annant i vägen! Men nu tar jag lite tid åt det.

För nu är pckningen klar för helgen ska nämligen på min första stora övning med hemvärenet å till råga på allt så ska jag vara bandvagnsförare! Ska bli skit spännande bara man får sova i natt å så kommer allt att gå kanoner!

Lite nervöst lär det ju vara men men alla är vi nybörjare nån gång! Inte sant?


Pappa å wille har nu flyttat och nu äår det tomt i hultins lägenhet. Bara förrådet och garage kvar nu men det hinner de ska ni se!

Ojoj tiden går förra torsdagen började vi att flytta grejorna och nu är det färdigt men det har itne fått nån ordning riktigt än men det blir ska ni se!


Ha det bäst kramar!

Av Emelie Ålander - 17 maj 2009 18:34

Hallå där! Nu var det ett tag sedan sist igen då!

Men nu har iaf tagit och blvit blond helt å hållet! Känns väldigt ovant när man varit mörk så länge som jag har varit!


Men veckan som har gtt så har jag och älsklingen min varit husvakt mycket skönt när det bara har varit vi hemma. Fått göra lite som vi vill! Annars så är det ju någon annan som bestämmer i det här huset.


Ja nu är man lonly. Rickard befinner sig i Danmar på hemvärnstvälning och blir då borta en vecka. Men det har ju gått förut så varför skulle det inte gå nu då?

Ja lite uppdaterning från min sida dåå.

Lägger upp ett nytt foto på mig själv snart!


Kram

Av Emelie Ålander - 7 maj 2009 20:00

Men det vart inte så mkt bättre. Ska nu klippa mig på tisdag och tunna ur det och sedan i med slingor igen. Hoppas på bättre resultat då!


Ja idag så har jag varit till tandis och dragit en av mina visdomständer så har lite ut nu jag. Den andra får vänta ett tag till.


Ja sedan åkte jag till stan och hem till Rickard. Åt lite sedan somande jag i sängen.


Å nu ikväll så har vi gjort köttfärsås mumma. Sedan tog jag mig en promenad. Har även pluggat lite .


Kram

Av Emelie Ålander - 4 maj 2009 16:29

Hejsan!

Ja jag fattar inte vart veckorna tar vägen någonstans. De bara rinner i väg. Men hinner tänka att nu är det måndag och vips så är det söndag igen.


Ja iaf så har våren inspererat mig till att göra lite slingor i håret. Andra omgången jag håller på med nu! För att jag var extremt mörk förut och det ledde då till att det blev lite orange i håret. Så nu har min pojkväns lilla syster hjälpt mig med detta. Så om en timme får vi se resultatet. Hoppas på lite bättre. Inte för att det såg konstigt ut förut heller men vill inte var orange och se ut som en punkare.

Den som lever får se.


Ja efer detta så funderar jag stort på att fara och träna skulle vara skönt. Kan då ängna morgondagen åt plugg och åka till timrå och få schema! Har natur prov på fredag vill inte men måste ju!


Är iaf klar med kemin nu är det människoroppen vi håller på med! Eller de har vi gjort men alla ha inte gjort provet jag er en av dem.


Många kramar från mig!

Ovido - Quiz & Flashcards