Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Emelie Ålander - 9 februari 2011 21:24

Ja har de gått ett tag igen! Men de har varit så mkt just nu!

Jobbar å står i! Var till mamma en sväng måndag till tisdag de behövdes få träffa mamma lite! Vi var till valbo och strosade en hel dag bara jag och hon de är så mysigt! Sedan åkte vi hem och försäkte att montera en ikea pall och de gick ju efter mycket om och men. Ojoj! Japp på tisdagen ringde Diana och ville att vi skulle komma in till stan och äta mysfrukost! Mycket trevligt. sedan rullade jag å mor till colorama och tog några färgprover åkte då vidare hem. Kollade vilken färg hon skulle köpa. Ska göra ett matrum. Sedan slingade hon mitt hår,

På em åkte vi tillbaka och köpte färg och grejer,sedan fikade vi, Å sedan satte jag mig på tåget tillbaka till sundsvall!

Men vill åka tillbaka snart till mamma.

Ja sedan på kvällen igår var vi och kollade på en tv möbel och sedan vart de innebandy.

Idag har man jobbat! Nu i kväll har man varit och spelat squash jätte kul!


Bilder kommer på massa inredning här hemma snarast!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards